Про недопустимість вимагання додаткових матеріалів від педагогічних працівників, які атестуються - 20 Березня 2014 - Макарівськиа районна організація



КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФСПІЛКИ ПРАЦІВНИКІВ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Макарівська районна організація
Меню сайту

Корисні посилання
  • Київська обласна організація Профспілки працівників освіти і науки України
  • ЦК Профспілки працівників освіти і науки України
  • Федерація Профспілок України

  • Форма входу


    Календар
    «  Березень 2014  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
         12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31

    Пошук

    Архів записів

    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Вітаю Вас, Гість · RSS 03.12.2016, 07:35

    Головна » 2014 » Березень » 20 » Про недопустимість вимагання додаткових матеріалів від педагогічних працівників, які атестуються
    17:36
    Про недопустимість вимагання додаткових матеріалів від педагогічних працівників, які атестуються

    Головам районних і  первинних організацій Профспілки

    Про недопустимість вимагання додаткових матеріалів
    від педагогічних працівників, які атестуються

    На численні звернення педагогічних працівників про вимагання працівниками методичних кабінетів (центрів) під час атестації додаткових матеріалів повідомляємо.

    У пункті 3.3 Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 06.10.2010 № 930 (далі – Типове положення) перераховані шляхи вивчення атестаційною комісією педагогічної діяльності осіб, які атестуються:

    1) відвідування уроків, позаурочних заходів;

    2) вивчення рівня навчальних досягнень учнів з предмета, що викладає вчитель;

    3) ознайомлення з навчальною документацією щодо виконання педагогічним працівником своїх посадових обов’язків;

    4) участь вчителя у роботі методичних об’єднань, фахових конкурсах та інших заходах, пов’язаних з організацією навчально-виховної роботи тощо.

    Типовим положенням не передбачено написання педагогічними працівниками, які атестуються, звітів про роботу у міжатестаційний період, оформлення папок з документами про результати своєї роботи, планами уроків, методичними розробками, сценаріями виховних заходів, підготовка презентацій, надання відеозаписів уроків й інших відомостей про роботу.

    Виходячи зі змісту Типового положення атестація педагогічного працівника – це не своєрідний екзамен, а оцінка існуючого професійного рівня. Члени атестаційної комісії не мають права вимагати від педагогічних працівників виготовлення для атестації жодних додаткових матеріалів. Атестаційна комісія має оцінювати здобутки педагогічного працівника у процесі професійної діяльності.

    Про недопущення вимагання від педагогічних працівників, які атестуються, будь-яких звітів та узагальнюючих матеріалів неодноразово зазначалось у документах галузевого Міністерства:

    • лист від 04.11.2002 № 1/9-482;
    • наказ від 17.05.2005 № 297 «Про подолання проявів бюрократизму в освіті»;
    • лист від 21.10.2005 № 1/9-584;
    • лист від 25.10.2012 № 1/9-779 «Щодо атестації педагогічних працівників».

    Власні методичні розробки, які пройшли апробацію та схвалені науково-методичними установами, повинні мати лише педагогічні працівники, які претендують на присвоєння педагогічних звань "викладач-методист”, "учитель-методист”, "вихователь-методист”, "практичний психолог-методист”, "педагог-організатор-методист”, "керівник гуртка-методист”.

    Крім того, повідомляємо, що відповідно до п. 2.1 Положення про районний (міський) методичний кабінет (центр), затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 08.12.2008 № 1119, метою діяльності методкабінету (центру) є науково-методичне забезпечення системи загальної середньої та дошкільної освіти, організація науково-методичної роботи, підвищення кваліфікації, професійного рівня педагогічних працівників загальноосвітніх, дошкільних і позашкільних навчальних закладів і розвиток їхньої творчої ініціативи у міжкурсовий період.

    У п. 3.2.7 зазначеного Положення серед завдань діяльності методкабінету (центру) визначено вивчення потреб і надання практичної допомоги педагогічним працівникам, у тому числі в період підготовки їх до атестації; участь у роботі атестаційних комісій, надання на звернення відділу (управління) освіти оцінки якості навчально-виховної роботи педагогічних працівників, що атестуються.

    Контрольними функціями працівників методичних кабінетів законодавство не наділяє.

     

    Переглядів: 209 | Додав: adminmak | Рейтинг: 0.0/0
    Профспілка працівників освіти і науки України © 2016
    Конструктор сайтів - uCoz